WIĘZIEŃ LABIRYNTU: LEK NA ŚMIERĆ - FILM

Znalezione obrazy dla zapytania więzień labiryntu lek na śmierć

Kilka dni temu, razem z moją koleżanką udałyśmy się do kina, aby zobaczyć nową, trzecią część serii z cyklu "Więzień Labiryntu".
Jest to amerykański film science fiction z 2018 roku w reżyserii Wesa Balla. Ekranizacja powieści Jamesa Dashnera "Lek na śmierć". 



Fabuła:
W spektakularnym finale epickiej sagi o „Więźniu labiryntu” Thomas staje na czele grupy zbiegłych Streferów, którzy wyruszają z ostateczną misją. Jeśli chcą ocalić swych przyjaciół, muszą wkraść się do legendarnego Ostatniego Miasta – kontrolowanego przez DRESZCZ labiryntu, który kryje w sobie najniebezpieczniejszą z dotychczasowych pułapek. Ci, którzy wyjdą z niej żywi, poznają odpowiedzi na pytania, które Streferzy zadają sobie od chwili, gdy znaleźli się w pierwszym labiryncie.




Moje odczucia:
Ta część była dla mnie zdecydowanie najbardziej emocjonalną. Czułam jakbym przeżywała wszystko razem z bohaterami. Wydaje mi się także, że reżyser wraz z ekipą nagraniową mocniej przyłożyli się do pracy nad efektami specjalnymi, wszystko jest dopracowane na ostatni guzik. Z drugiej strony, odnoszę wrażenie, że nie wykorzystany został do końca cały potencjał fabuły. Reżyser potraktował ją jako mniej ważną, co moim zdaniem nie było najlepszym pomysłem.
Wszystko to jednak przestało mieć dla mnie znaczenie, po tym jak dowiedziałam się o chorobie mojego ulubionego bohatera, Newt'a. Podczas dalszego oglądania byłam tym bardzo rozproszona i nie mogłam uwierzyć w okrucieństwo autora książki, który potraktował tak takiego niesamowitego bohatera jakim był młody Newton. Sam koniec filmu przyczynił się do mojego totalnego załamania, ale o tym trzeba dowiedzieć się podczas oglądania filmu, który pomimo wszystko serdecznie polecam. 






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

CYKL KSIĄŻEK "MISJA 100"